Deben os menores de idade ter perfil nas redes sociais sen control dos seus pais?

Páxina 4 de 7 Precedente  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Siguiente

Re: Deben os menores de idade ter perfil nas redes sociais sen control dos seus pais?

Envío por Alejandro Carricoba el Xov Xan 30, 2014 10:26 am

Na miña opinión, un menor de idade podería ter unha rede social ou varias sen ter a confirmación dos seus pais ou do seu encargado legal. Estamos falando de redes sociais, non de drogas, nin actividades que poidan perxudicar ao menor. Ben é certo que nalgunhas ocasións prodúcense puntuais infraccións da legalidade pero independientemente diso eu penso que un menor de idade é totalmente consciente do que está facendo na súa rede social, con quen fala e con quen comparte as seus datos. O máis grave de todo é que os menores, na maioría dos casos entenden máis de aparatos tecnolóxicos e redes sociais que os propios pais.

Alejandro Carricoba

Ver perfil de usuario

Re: Deben os menores de idade ter perfil nas redes sociais sen control dos seus pais?

Envío por Elva García el Xov Xan 30, 2014 11:02 am

Alejandro Carricoba escribiu:Na miña opinión, un menor de idade podería ter unha rede social ou varias sen ter a confirmación dos seus pais ou do seu encargado legal. Estamos falando de redes sociais, non de drogas, nin actividades que poidan perxudicar ao menor. Ben é certo que nalgunhas ocasións prodúcense puntuais infraccións da legalidade pero independientemente diso eu penso que un menor de idade é totalmente consciente do que está facendo na súa rede social, con quen fala e con quen comparte as seus datos. O máis grave de todo é que os menores, na maioría dos casos entenden máis de aparatos tecnolóxicos e redes sociais que os propios pais.

Carricoba, de verdade que ti cres que todos os menores son plenamente conscientes de con quen falan ou de con quen comparten os seus datos e fotos? Entón todos os casos de cyberbullying? Acosos escolares que proveñen dun acoso premeditado nas redes sociais? Estou en pleno desacordo co que ves de dicir, os pais deben ser sabedores do que fan os seus fillos aínda que non controlen as redes sociais, só polo feito de non levarse unha desgraciada sorpresa se é que seu fillo ou filla sofre algún tipo de acoso. Quizáis non temos constancia de moitos exemplos de isto xa que no noso entorno non danse numerosos casos, pero isto está á orde do día, non trátase de legalidade ou non legalidade, trátase de un delito.

Elva García

Ver perfil de usuario

Envío por Elva García el Xov Xan 30, 2014 11:15 am

Polo que veño de ver nos vosos comentarios, existe unha gran controversia entre unhas opinións e outras. Eu pola miña parte, sigo defendo a responsabilidade propia do suxeito e a carga coas súas consecuencias, mais nembargantes, recoñezo que en casos coma este, quen máis aparte dos teus pais pódeche axudar? Eles son os únicos que van a estar alí sempre, aínda que non lles fixeramos caso se nos avisaron de non crearmos esa hipotética conflictiva conta. Primeiramente, temos que ser precavidos para que non se dei o caso, pero, e se se da? Nunca saberás cando pode ocorrer algo deste tipo, todos e cada un dos menores somos susceptibles de ser víctimas de delitos como o do acoso.

Elva García

Ver perfil de usuario

Envío por Aleixo el Ven Xan 31, 2014 5:24 am

Adrián Pérez escribiu:
Aleixo escribiu:
Se mal interpreto os teus comentarios; estas a comparar a redes sociais cunha especie de veneno ou calquera outra cousa.
Pero sen a existencia destas non poderíamos ter cominicacións con outras persoas que se encontran moito mais lexos.
E grazas a estas o escesibo uso pode ser bo, porque relaccionamonos coa xente; senon seríamos coma persoas hermitañas.
Como pode ser boa unha relación de dependencia, chegando á obsesión?; ademais de que non digo que sexa un veleno por si soa, digo que é necesaria a axuda dunha persoa que nos instrúa no seu bo uso, para limpar o corroído sistema e evitar caer nas poutas daniñas que o manipulan.
E por que he preciso a axuda de unha persoa? No meu pensar unha persoa pode por si soa facer un bo uso.

Aleixo

Ver perfil de usuario

Envío por Aleixo el Ven Xan 31, 2014 6:09 am

Fran Sabarís escribiu:Dende o meu punto de vista, opino que os menores de idade podemos ter contas en redes sociais sen ningún inconvinte e sen coñecemento de nosos pais. A día de hoxe, creo que unha gran parte dos perfís de redes sociais como twitter, facebook...son de menores de idade. Isto non descarta a posibilidade de que poidamos sufrir algún tipo de acoso baixo algunha das plataformas citadas entre outras moitas, xa que, aínda que existan sistemas de protección, opino que a seguridade na rede non é de todo fiable.
Se os teus pais non teñen coñecemento dese perfil teu nunha desas redes sociais, eles ao non ter información solida non poderían axudarte cos problemas que xordan.
Non cres?
Xa que os teus pais por ley teñen que ser os teus tutores e son responsables dos teus actos.

Aleixo

Ver perfil de usuario

Envío por Laura Nieto el Ven Xan 31, 2014 6:17 am

O meu parecer sobre o tema proposto é que todos os adolescentes poderían ter unha conta nunha rede social sen que os pais tivesen conta deste feito, posto que o adolescente en cada caso non faga nada arriscado e perigoso para el mesmo. Nalgunhas redes sociais os menores de idade poden crearse perfís sen o control dos seus pais pero teñen que ter unha idade maior aos 13-14 anos.  En moitas ocasións o control dos pais sobre os seus fillos nas redes sociais é moi importante, así como o feito de axudalos se acontece algo estraño.

Laura Nieto

Ver perfil de usuario

Envío por Tonii el Ven Xan 31, 2014 6:43 am

Baixo o meu punto de vista, os menores poden usar as redes sociais baixo un control paterno, xa que os pais preocupanse pola saúde emocional dos seus fillos e nas redes sociais hai infinidade de información que vai directa contra a saúde mental, información os que non deberían ter acceso os menores, pero tamén é certo que os menores neste mundo globalizado xa nacen coa tecnoloxía debaixo do brazo, e non queren verse excluídos desas redes xa que lle ofrecen unha infinidade de posibilidades.

Tonii

Ver perfil de usuario

Envío por Tonii el Ven Xan 31, 2014 6:53 am

Tamén cabe outra posibilidade dende o meu parecer, que é o control por parte dos pais do acceso dos seus fillos a internet, isto pódese facer ben limitando as páxinas as que poden entrar os seus fillos ou ben controlando o historial de acceso que nos permite o sistema de internet, ainda que a consulta o historial de acceso pódese ver alterado polo menor eliminando as páxinas de dito historial.

Tonii

Ver perfil de usuario

Envío por Tonii el Ven Xan 31, 2014 7:05 am

Hoxe en día, baixo o meu punto de vista, que un menor poda ter acceso a calquera información dende enfermidades, delincuencia, sexo, etc; é inconcebible. Podemos informarnos de como se elabora unha bomba, podemos mirar toda clase de imaxes que danan a sensibilidade de calquera persoa, podemos facer apostas...co avance da tecnoloxía o que é inconcebible e que non se encontrara un sistema de recoñecemento xa sexa facial, dactilar, etc; isto faría que o menor non puidese acceder por sí só.

Tonii

Ver perfil de usuario

Envío por Antía Abalo Aragunde el Ven Xan 31, 2014 7:25 am

Candela Otero escribiu:Na miña opinión que os menores teñan a posibilidade de formar parte das redes sociais non debería de ter ningún problema mentras sepan como utilizalas. Un número moi alto de menores nunca tivo ningún problema e iso é porque saben como utilizalas e porque os seus pais dixéronlle o que lles podía pasar coas redes sociais, xa sea bullying ou calquer outro problema moi corrente nestas e estou moi de acordo co que comentou Jorge no seu comentario de que según un estudio presentado pola itnef máis do 70% dos menores españois son usuarios habituais nas redes sociais asi que non poden ser tan malas, xa que de ese 70 por cento a gran maioría sabe como usalas e as usa coa finalidade de tanto comunicarse cos seus amigos como de coñecer xente nova.
Candela, saben utilizar as redes sociais os menores que teñen de quince anos para arriba. Saben utilizalas porque xa están bastante avisados, eu creo. Xa sabemos que na sociedade na que vivimos que se non tes un perfil con trece anos eres un << friki >> e por iso existen os problemas de que os máis pequenos cren perfís sen que os pais sepan nada, e non me parece nada conveniente xa que non teñen nin aviso nin coñecemento do que pode pasar.

Antía Abalo Aragunde

Ver perfil de usuario

Envío por Alejandra Portas Murillo el Ven Xan 31, 2014 7:34 am

Jose Rey escribiu:No meu parecer, as redes sociais teñen os seus perigos, sobre todo para os xóvenes. As últimas xeneracións criáronse coas novas tecnoloxías e actualmente son moi poucos os rapaces que non poseen perfil nunha red social, xa sea facebook, tuenti, twiter... Ter unha conta nunha red social non é algo obligatorio, polo tanto o que métese nestas historias é o seu propio problema, el debe ser responsable dos seus actos na red. Eu penso que un rapaz apartir dunha edade, trece ou catorce anos xa sabe mais ou menos o que fai e non precisa da supervisión dos pais na red, ademais, apréndese a paus.
Eu non estou totalmente dacordo coa túa opinión. Si é certo que a sociedade de hoxe en día criouse coas novas tecnoloxías pero... ti de verdade crees que un neno de catorce anos, é dicir, un adolescente ten a suficiente madurez para saber o que fai nas redes sociais? Dende o meu punto de vista pode ter a suficiente madurez un neno de dezasete anos pero uno de catorce non a ten. Así que, os país si que deberían de ter aínda sexa una mínima vixilancia nos actos dos seus fillos.

Alejandra Portas Murillo

Ver perfil de usuario

Envío por javier Rodríguez el Ven Xan 31, 2014 7:37 am

Elva García escribiu:Polo que veño de ver nos vosos comentarios, existe unha gran controversia entre unhas opinións e outras. Eu pola miña parte, sigo defendo a responsabilidade propia do suxeito e a carga coas súas consecuencias, mais nembargantes, recoñezo que en casos coma este, quen máis aparte dos teus pais pódeche axudar? Eles son os únicos que van a estar alí sempre, aínda que non lles fixeramos caso se nos avisaron de non crearmos esa hipotética conflictiva conta. Primeiramente, temos que ser precavidos para que non se dei o caso, pero, e se se da? Nunca saberás cando pode ocorrer algo deste tipo, todos e cada un dos menores somos susceptibles de ser víctimas de delitos como o do acoso.
Estou dacordo contigo Elva, o primeiro é a responsabilidade de cada menor se fai mal uso das redes sociais, xa que os pais non deberían modificar a información que ten na rede o seu fillo, pero si de controlalos e ensinarlles o que non se pode facer ou pode ser perigoso. A certa idade o adolescente non quere ter aos seus pais detrás todo o día; nembargantes sabe que se ten algún problema en Internet pode contar coa axuda dos seus pais e se estes son conscientes do que fai o seu fillo poderán resolverlle os problemas con maior facilidade.

javier Rodríguez

Ver perfil de usuario

Envío por Carla Lois el Ven Xan 31, 2014 7:42 am

Non creo que sexa conveniente que un menor posúa unha red social sen persmiso e supervisión do que pasa nela, xa que non é consciente do que pode suceder sen ter experiencia no tema, teñen que pasar uns anos para darse conta dos perigos aos que se somete, os anos son experiencia, por iso creo que vale a pena esperar un pouco para posuir unha red social. Poñámonos no caso de que un menor crea un perfil sen que os pais sepan a súa existencia e él non está informado sobre o tema...? Creo que todos sabemos o que pasaría, non?

Carla Lois

Ver perfil de usuario

Envío por Candela Otero el Ven Xan 31, 2014 7:45 am

Antía Abalo Aragunde escribiu:
Candela Otero escribiu:Na miña opinión que os menores teñan a posibilidade de formar parte das redes sociais non debería de ter ningún problema mentras sepan como utilizalas. Un número moi alto de menores nunca tivo ningún problema e iso é porque saben como utilizalas e porque os seus pais dixéronlle o que lles podía pasar coas redes sociais, xa sea bullying ou calquer outro problema moi corrente nestas e estou moi de acordo co que comentou Jorge no seu comentario de que según un estudio presentado pola itnef máis do 70% dos menores españois son usuarios habituais nas redes sociais asi que non poden ser tan malas, xa que de ese 70 por cento a gran maioría sabe como usalas e as usa coa finalidade de tanto comunicarse cos seus amigos como de coñecer xente nova.
Candela, saben utilizar as redes sociais os menores que teñen de quince anos para arriba. Saben utilizalas porque xa están bastante avisados, eu creo. Xa sabemos que na sociedade na que vivimos que se non tes un perfil con trece anos eres un << friki >> e por iso existen os problemas de que os máis pequenos cren perfís sen que os pais sepan nada, e non me parece nada conveniente xa que non teñen nin aviso nin coñecemento do que pode pasar.
Antía non estou dacordo co que dis, un menor de quince anos ten menor perigo que un de trece anos? Eu opiño que se os dous están informados sobre os perigos e teñen os mesmos datos teñen o mesmo risco de que utilicen mal as redes sociais e a idade ás veces non ten nada que ver co que fagan nos seus perfis de facebook por exemplo.

Candela Otero

Ver perfil de usuario

Envío por Laura Nieto el Ven Xan 31, 2014 7:52 am

Jose Rey escribiu:No meu parecer, as redes sociais teñen os seus perigos, sobre todo para os xóvenes. As últimas xeneracións criáronse coas novas tecnoloxías e actualmente son moi poucos os rapaces que non poseen perfil nunha red social, xa sea facebook, tuenti, twiter... Ter unha conta nunha red social non é algo obligatorio, polo tanto o que métese nestas historias é o seu propio problema, el debe ser responsable dos seus actos na red. Eu penso que un rapaz apartir dunha edade, trece ou catorce anos xa sabe mais ou menos o que fai e non precisa da supervisión dos pais na red, ademais, apréndese a paus.
Estou completamente de acordo contigo na parte de que os nenos e nenas desde que nacen críanse rodeados de novas tecnoloxías, pero no que estou completamente en desacordo é na segunda parte, a maioría dos rapaces de 13 e 14 anos non adquiren todos una suficiente madurez como para saber o que fan e o que deixan de facer nunha rede social este ben ou este mal. A observación dos padres nalgúns momentos podre librarlles de una perigo moito maior no futuro e as veces axudarlles a solucionar un problema se non se libraron antes de el.

Laura Nieto

Ver perfil de usuario

Envío por Antía Abalo Aragunde el Ven Xan 31, 2014 7:59 am

Candela Otero escribiu:
Antía non estou dacordo co que dis, un menor de quince anos ten menor perigo que un de trece anos? Eu opiño que se os dous están informados sobre os perigos e teñen os mesmos datos teñen o mesmo risco de que utilicen mal as redes sociais e a idade ás veces non ten nada que ver co que fagan nos seus perfis de facebook por exemplo.
Poden estar informados, pero eu creo que o de quince está máis informado ca o de trece e ten máis experiencia... E xa que mencionas Facebook, recordar que os menores non poden crear un perfil en Facebook, eso xa é dar mal uso a unha red social e exporse as súas consecuencias.

Antía Abalo Aragunde

Ver perfil de usuario

Envío por Laura Nieto el Ven Xan 31, 2014 8:02 am

Candela Otero escribiu:
Candela, estou completamente de acordo contigo. Como xa dixen no meu anterior comentario no cal lle citaba a Jorge, a madurez vaise adquirindo segundo pasen os anos pero en algúns casos a madurez non vai ligada coa idade. Nenos de hasta 11 anos poden ser moitísimo mais maduros que persoas xa maiores de idade, sexa por vivencias pasadas o por que forma parte da súa personalidade. As veces un neno de 15 anos pode chegar a ter mais perigo nunha rede social ca un de 13 so por ter una anos mais de experiencia na vida.

Laura Nieto

Ver perfil de usuario

Envío por Carla Lois el Ven Xan 31, 2014 8:09 am

Alejandro Carricoba escribiu:Na miña opinión, un menor de idade podería ter unha rede social ou varias sen ter a confirmación dos seus pais ou do seu encargado legal. Estamos falando de redes sociais, non de drogas, nin actividades que poidan perxudicar ao menor. Ben é certo que nalgunhas ocasións prodúcense puntuais infraccións da legalidade pero independientemente diso eu penso que un menor de idade é totalmente consciente do que está facendo na súa rede social, con quen fala e con quen comparte as seus datos. O máis grave de todo é que os menores, na maioría dos casos entenden máis de aparatos tecnolóxicos e redes sociais que os propios pais.
Carricoba, non estou de acordo co que dis de que un menor pode ter unha red social sen a confirmación dos seus pais, non creo que sexa conveniente que un menor posúa unha red social sen confirmación e supervisión dos mesmos pais ou tutor legal.  Unha red social paréceme un asunto tan importante como o das drogas, unha red mal utilizada pode causar varios problemas e importantes, por exemplo, un neno que crea un perfil sen que os pais teñan coñecemento do mesmo, pode ter a xente agregada que non coñeza de nada os cales poden ser acosadores... etc. Tamén pode sufrir bulying a través das redes por parte dos seus compañeiros, e pode acabar con problemas psicolóxicos

Carla Lois

Ver perfil de usuario

Envío por Laura Nieto el Ven Xan 31, 2014 8:12 am

Carla Lois escribiu:Non creo que sexa conveniente que un menor posúa unha red social sen persmiso e supervisión do que pasa nela, xa que non é consciente do que pode suceder sen ter experiencia no tema, teñen que pasar uns anos para darse conta dos perigos aos que se somete, os anos son experiencia, por iso creo que vale a pena esperar un pouco para posuir unha red social. Poñámonos no caso de que un menor crea un perfil sen que os pais sepan a súa existencia e él non está informado sobre o tema...? Creo que todos sabemos o que pasaría, non?
Teño a mesma opinión ca ti en todo, pero xa non se trata dun tema de información porque os nenos que se crean una conta nunha rede social saben de sobra os perigos que acontecen tanto nas redes sociais como en Internet en xeral porque falando cos teus amigos sempre te acabas enterando da maioría dos acontecementos. En numerosas ocasións un neno esta mais informado caos seus país, e como dixen e volvo a repetir non se trata dun tema de información senón de ser resposable co que se fai tanto nunha rede social como no día a día.

Laura Nieto

Ver perfil de usuario

Envío por Ana Mato el Ven Xan 31, 2014 8:21 am

Carricoba, o que dis non ten sentido, xa que para ter unha rede social é necesario ter tamén un certo nivel de madurez, cousa que moitos menores non a teñen. En segundo lugar, ti, realmente, non podes saber nunca con quen estas a falar o 100% , entonces de onde saen toda-las noticias de acoso por internet? Por outro lado, pensas que os menores saben mellor como van as redes sociais ca os pais? en moitos casos si, pero que me dis dos restantes? Un pai, teñe mas anos, como ben dixen antes, canto mais anos, mais vivido, con lo cal, mais experiencia.

Ana Mato

Ver perfil de usuario

Envío por Paula Alonso el Ven Xan 31, 2014 8:30 am

Laura Nieto escribiu:
Estou completamente de acordo contigo na parte de que os nenos e nenas desde que nacen críanse rodeados de novas tecnoloxías, pero no que estou completamente en desacordo é na segunda parte, a maioría dos rapaces de 13 e 14 anos non adquiren todos una suficiente madurez como para saber o que fan e o que deixan de facer nunha rede social este ben ou este mal. A observación dos padres nalgúns momentos podre librarlles de una perigo moito maior no futuro e as veces axudarlles a solucionar un problema se non se libraron antes de el.

Laura, considero que non tes razón posto que os rapaces tamén teñen que aprender a solucionar os seus propios problemas e a non depender sempre dos seus pais, xa que eso só fomentará a formación de xovenes sen capacidad para solucionar problemas e adultos moi perdidos na sociedade; tanto no mundo cibernético coma no real os rapaces deben ter certa libertade fora da proteccion paterna para poder madurar.

Paula Alonso

Ver perfil de usuario

Envío por Yaiza Derbyshire Vieira el Ven Xan 31, 2014 8:47 am

ferperaza escribiu:
MiguelOlmedo escribiu:
Adrián Pérez escribiu:
Miguel Muñiz escribiu:Ao meu parecer, os menores non deberían de ter perfiles nas redes sociais debido a que non teñen o suficiente coñecemento sobre os problemas que poden producir estas redes sociais como o acoso. Ademais os pais son os que deben ter conciencia sobre os perigos que poden aparecer, un estudo de Gran Betaña indica que 17% dos seus pais non tiñan coñecemento destes perfís en cambio os que si o sabían, o 10% non controlaba que facían os seus fillos nas redes sociais. Por outro lado os menores que si teñan perfil sen control dos seus país debería de todas as formas regular a súa privacidade xa que outro estudo en Gran Bretaña mostra que   17% destes menores tiña configurada a privacidade de tal maneira que outros usuarios podían ver os seus detalles persoais mentres que só o 4% tiña perfís completamente privados. Polo que considero que os país deberían ter máis conciencia e control sobre os perfiles dos seus fillos e  nos casos dos que os menores teñan perfiles sen o consentimiento dos seus país deberían incrementar o uso de perfiles con privacidad privada para evitar problemas como el Cyberbulling.

Miguel, o que lle expliquei a Aleixo sería extrapolable ao que mencionas, pois para que os mozos realicen un bo uso das redes sociais é necesario que lles expliquen como empregalas e para que, solucionando o problema dende a raíz.

Adrián, redes como tuenti (ano 2006), twitter (ano 2009) o instagram (ano 2010) son máis novas que nós, en nós atopámonos na franxa de idade para as que estas redes están creadas, non hai mellor persoa para aprender a utilizalas que nós mesmos, pois estamos moito máis familiarizados con elas.

Miguel, tes razón sobre que os pais deben concienciar a os seus fillos dos perigos, pero non son policias, eles están para instruilos e son os mesmos os que deben distinguir, pero os seres humanos non paramos de facer nada ata que nos damos conta do risco que supone, pero crees que ese é o problema dos pais? ou será cada individuo o que debe responsabilizarse de que pon ou publica nestas plataformas?... Rolling Eyes 

Fernando, estou de acordo contigo de que non deberían controlarlles como si fosen policías pero os pais son responsables das accións dos seus fillos si eles son menores. É moi fácil dicir que un ten que asumir as consecuencias das súas accións mais os adolescentes non saben como controlar os resultados que pode significar o mal uso do internet, nin son conscientes delas. Como xa e dito en comentarios anteriores os pais teñen un cargo de guía para conducirlle polo bo camiño sen ter que ser un detective ou policía.

Yaiza Derbyshire Vieira

Ver perfil de usuario

Envío por Yaiza Derbyshire Vieira el Ven Xan 31, 2014 8:52 am

MiguelOlmedo escribiu:
Yaiza Derbyshire Vieira escribiu:
MiguelOlmedo escribiu:A miña opinión sobre este tema é simple, e cando digo isto é porque todos (sin excepción) os aqui presentes temos máis dunha conta en distintas redes sociais ás que subimos fotos y publicamos estados. Non nos importa o que opinen os nosos pais, tan sequera que o sepan, simplemente dedicamos o noso tempo a divertirnos utilizando estas ferramentas. Penso que os datos, videos e información que todos vos buscades en internet sobran (con perdón, o explicarei máis a diante). Todos os alumnos de 1º de Bacharelato temos menos de 18 anos, e como xa dixen, temos redes en todas partes. Temos a sorte de que este debate está nas nosas mans, sin necesidade de datos, a nosa propia existencia é unha boa proba contra os que pensan que os nenos non deben ter liberdade social; certo é que hai problemas, pero acaso os avións non se estrellan, e iso que son os vehículos máis seguros e son inertes (con inerte refírome á liberdade que os homes temos, frente á da un avión). Todos nós formamos parte deste debate, e como tal defendo a postura de que sí poden, é máis, deben os nenos ter contas en redes sociais. Isto pode axudarlle a superar distintos retos que na vida real presentaránselle sin previo aviso, so como entrenamiento, pero grazas ós entrenamientos ganamos a competción.

Miguel estou dacordo contigo en que deberíamos ter liberdade social mais o asunto é o control nas redes sociais, este control pode ser un control indirecto nel  que os país poñen unhas pautas e explícanlle as precaucións que tomar na rede sen ter que meterse en nosas contas e nin moito menos. como ti ben dis un avión se pode estrelar mais nosos temos que poñernos o chaleco salvavidas.

Yaiza, non sei se entndiches mal o que eu quixera dicir, simplemente daba exemplos etc, a miña opinión a baseo precisamente na liberdade porque é o que representa a non vixiancia dos nosos pais.

Si entendín o teu exemplo, mais o que eu quería facer era deixar claro que aínda que poden suceder accidentes un ten que tomar unhas precaucións para que os danos non sexan maiores. Eu puxen o exemplo do chaleco salvavidas en un accidente de avión como podería haber dito calquera outro.

Yaiza Derbyshire Vieira

Ver perfil de usuario

Envío por María Trabazo el Ven Xan 31, 2014 9:34 am

Candela Otero escribiu:
María Trabazo escribiu:A todos aqueles que negan a necesidade de que os pais controlen, ata certa medida, os actos dos seus fillos nas plataformas xa mencionadas, gustaríame presentarlles a miña desconformidade.
O primeiro beneficio que se nos ocorre á hora de nomear as numerosas utilidades das redes sociais é o feito de poder coñecer xente nova, mais, pouca xente que relaciónase desta maneira pregúntase quen é a outra persoa, se é boa idea confiar nela ou se será realmente quen di ser. A causa deste exceso de inxenuidade é posible que entren en acción os acosadores, os cales aprovéitanse das persoas, gáñanse a súa confianza, conseguen mediante chantaxe o que queren e publican sen ningún pudor os datos ou documentos persoais que obtiveron anteriormente. Se a familia estivese ao tanto da xente coa que fala o seu fillo ou filla, o problema podería evitarse; polo contrario, se o mozo ou moza, fai o que mellor lle parece sen control algún, en canto sexan publicados os documentos en cuestión, atoparase exposto aos rexeitamentos dos seus amigos e ás faltas de respecto  de todos os que lle rodean. Pero podería haber finais peores, como o de Amanda Todd, unha moza canadense que se suicidou tras ser acosada, rexeitada,  mudarse varias veces, caer nunha depresión e engancharse ás drogas e ao alcohol. Os seus pais decatáronse da situación da súa filla a través da policía cando xa era demasiado tarde. Ninguén preguntouse cómo de diferentes serían as cousas agora se os pais soubesen no seu momento na situación na que se atopaba a súa filla?  

Non estou acordo co que dis, crees que si os pais estiveran ao tanto da situación non houbese pasado nada? Na miña opinión os pais aqui non son os responsables do que a súa filla colga en facebook, ela pode perfectamente mintir aos seus pais e dicir que non colgou ningunha foto e en realidade subila. Os pais poderían soamente dicirlles a súa opinión pero ela faría o que lle apetecía. A familia polo que se ve no vídeo moveuse con ela cando se cambiou de escola enton eso quere dicir que estarían ao tanto de todo o ocurrido, é verdade que temos que ter moito coidado cos amigos que temos nas redes sociais e de as fotos que poñemos xa que nunca se sabe o que che poden facer, isto é obvio que lle pode pasar a un menor e a un adulto xa que todo comezou cunha foto e terminou asi. Amanda Todd sen duda é un claro exemplo de bullying mediante as redes sociais pero ten que ver que sexa menor a que lle ocurra isto?

Polo que a min respecta, se os pais soubesen no seu momento que a súa filla fala con alguén que non coñece e que lle está enviando documentos persoais, aconsellaríanlle e, incluso prohibiríanlle que fixese tal cousa. Por outra parte, se a moza non escoita aos seus pais e segue mantendo o contacto coa persoa en cuestión, a responsabilidade non sería destes, xa  que puxeron a súa confianza en que a súa filla fixese o máis sensato e ela mesma foi a que fixo oídos xordos. En segundo lugar, a familia non decatouse do que lle estaba a acontecer ata que a policía foi a súa casa e informounos de que alguén subiu unhas fotos da moza. E, polo que á idade respecta, non digo que se fose maior de idade non lle pasaría o que lle aconteceu, mais, quizais, a inxenuidade vaise perdendo coa madurez polo que, mentres non se alcance certo grao de sensatez debemos facer caso aos que nos aconsellan e preveñen do que pode chegar a pasarnos se seguimos polo mal camiño.

María Trabazo

Ver perfil de usuario

Envío por Carolina.Muñiz el Ven Xan 31, 2014 9:51 am

Paula Alonso escribiu:
Laura Nieto escribiu:

Laura, considero que non tes razón posto que os rapaces tamén teñen que aprender a solucionar os seus propios problemas e a non depender sempre dos seus pais, xa que eso só fomentará a formación de xovenes sen capacidad para solucionar problemas e adultos moi perdidos na sociedade; tanto no mundo cibernético coma no real os rapaces deben ter certa libertade fora da proteccion paterna para poder madurar.

Paula non estou de acordo contigo, as problemas superficiais que rodean á vida adolescente non son comparables cunha situación de acoso por parte de terceiros. Os primeiros si están destinados á propia superación coa conseguinte madurez mais no momento que interveñen as amenazas e a manipulación ó perigo do asunto é inminente, concretamente escapa do rango infantil. Considero imprescindible contar coas figuran paternas; se nun principio non aseguramos a súa confianza, cando os problemas alcancen un nivel excesivamente grave a súa solución será máis complicada de atopar.

Carolina.Muñiz

Ver perfil de usuario

Envío por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Páxina 4 de 7 Precedente  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Siguiente